CREZ

Fiecare an şcolar reprezintă pentru mine un nou început,fiecare zi a lui-o nouă provocare, fiecare oră de curs-un nou ,,spectacol" pe scena devenirii vieţii , ai cărui ,,actori" dobândesc împliniri cu fiecare interpretare a rolurilor didactice, dând farmec trecerii clipei,pricepând azi mai mult decât ieri , şi mâine mai mult ca azi.

Stabilind legaturile de încredere,bazate pe comunicare şi respect reciproc , reuşim să stârnim ecouri în sufletele tinere ale ,,ucenicilor cuvântului " , trecând împreună peste greutăţile întâlnite pe drumul iniţiatic de împlinire, dezlegând tainele buchiilor şi ale calculelor, descătuşând spiritele dorinţei de cunoaştere şi ridicând barierele către libertatea cugetului.

Zorii zilei de azi încep călătoria spre mâine, în care, la fiecare pas,descoperim frumuseţea sufletului de copil,ajutându-l să îşi învingă

temerile, sprijinindu-l să îşi înalţe spiritul liber - prin deschiderea aripilor gândului în plutirea dincolo de vâltoarea acestei lumi vremelnice.

septembrie 2010

Puncte de referinţă

  • << În acest moment special al carierei mele , gânduri de mulţumire îmi sunt îndreptate spre Dumnezeu , care m-a sprijinit pentru a trece încercările şi greutăţile acestui parcurs. Adâncă recunoştinţă mamei mele educatoare,Anuţa Morariu, care mi-a transmis zestrea de haruri necesare acestei profesii nobile , şi sorei mele , Crina,de la care am deprins multe din tainele învăţământului primar. Pioasă amintire celor care mi-au vegheat paşii, dintr-o lume mai bună ,tatălui şi bunicilor mei, cei care mi-au deschis sufletul spre frumos , inoculându-mi pasiunea pentru dulcea potrivire a cuvintelor , iubirea pentru tot ce e frumos, aprecierea pentru trecutul şi tradiţiile acestui neam , înclinaţia spre legănarea pe aripile muzicii , admiraţia şi implicarea în fenomenul sportiv. Gânduri de recunoştinţă îndrept spre dascălii din grădiniţa,şcoala primară, şcoala gimnazială şi liceul pedagogic , adevărate exemple de devotament în domeniul educaţiei.Un gând special îl indrept spre d-ra Haller , un model ce a inspirat generaţii şi generaţii de absolvenţi de liceu pedagogic, făcându-i să aprecieze punctualitatea, obiectivitatea notării şi pasiunea pentru meserie. Nu în ultimul rând,mulţumiri unor elevi minunaţi, alături de care am simţit că eforturile mele nu sunt zadarnice ,şi că aceste seminţe bune presărate în sufletele lor vor rodi bogat în anii ce vor veni ,aducându-le împlinirea , alături de părinţii ce le stau alături . Sentimente alese îndrept spre directorii unităţilor şcolare în care am muncit , alături de gânduri de apreciere către toţi colegii dedicaţi apostolatului educaţional , cu îndemnul de a continua munca de luminare a generaţiilor ce vin ,trecând peste necazurile cotidianului, aprofundând sensul versurilor : Să poţi să crezi, când altii te înşală /Să te ridici, când alţii te doboară / Să poţi păstra, ce alţii vor s-alunge / Să râzi, chiar dacă sufletul îţi plânge / Şi cald tu să rămâi, chiar de afară ninge / Aceasta este arta de-a învinge >>

sâmbătă, 27 septembrie 2014

Real life heroes

Forget Superman and Batman! Teachers are real-life heroes. Share the story of a favorite life-changing teacher who cared about your success by nominating him or her for @Global Teacher Prize: bit.ly/1uodunU #teacherprize

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu